فروش شیربرقی ساید دوقلو دوو

فروش شیربرقی ساید دوقلو دوو

شرکت ماهان برتر نوریان، به عنوان نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید دوقلو دوو در کل کشور فعالیت دارد. مجموعه ما قطعات با کیفیت و اصل هر برند را به شما مشتریان عزیز عرضه می‌نماید. این شرکت از کارشناسان خبره تشکیل شده که همه نوع خدمات فروش، تعمیر و سرویس و نصب را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. جهت آگاهی و استفاده از خدمات شرکت ماهان برتر با شماره 02122311533 تماس بگیرید تا هم از مشاوره رایگان قبل از خرید استفاده کنید و هم در صورت نیاز خرید شیربرقی ساید دوقلو دوو را انجام دهید.

خدمات به سراسر تهران و ایران

شعبه شمال تهران : 02122311533

شعبه شرق تهران : 02177053036

شعبه غرب تهران : 02144286837

شعبه جنوب تهران : 02177416022

نمایندگی فروش شیر برقی ساید دوقلو دوو

شرکت ماهان برتر نوریان به عنوان نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید دوقلو دوو در تهران و کل کشور آماده خدمت‌رسانی به تمام مشتریان عزیز می‌باشد. در صورت خرابی و نیاز به تعویض شیر برقی ساید دوو شما می‌توانید با شماره 02122311533 تماس بگیرید.

همچنین در صورت نیاز از خدمات دیگر دستگاه ساید باید ساید در نمایندگی ماهان سرویس اعم از ساید ال جی، ساید سامسونگ، ساید بوش، ساید جنرال الکتریک، ساید دوو، ساید اسنوا، ساید فریجیدر، ساید وستینگهاوس، ساید بکو، ساید مابه، ساید پروفایل، ساید وایت هاوس و ساید کنوود نیز استفاده کنید.

معرفی شیر برقی یخچال فریزر و ساید

شما مشتریان عزیز باید بدانید که در یخچال فریزرهایی که مستقیم به آب شهری متصل هستند، تنظیم میزان آب ورودی به داخل مخزن آبسردکن و یخساز بر عهده قطعه ای الکترومکانیکی یعنی برق و مکانیک، به نام شیر برقی یخچال و ساید است. شیر برقی به شیری گفته می‌شود که با استفاده از برق و نیروی مغناطیسی عمل می‌کند.

شیر برقی ساید و یخچال فریزر دوو

اجزای تشکیل‌دهنده شیر برقی ساید و یخچال فریزر

جالب است بدانید که بدنه شیرهای برقی ساید و یخچال معمولا از جنس فولاد ضد زنگ و یا پلاستیک فشرده ساخته می‌شوند که درنهایت از تعدادی سلونوئید (موتور برقی)، سیم پیچ، سوزنی، فنر و … تشکیل شده که مجموعه اینا یک شیر برقی را می‌سازند.

انواع شیر برقی ساید و یخچال فریرز

در حالت کلی می‌توان شیر برقی‌های ساید و یخچال را براساس ظرفیت، چند سو بودن جریان یا نوع پاسخ دهی دسته‌بندی کرد. شایان ذکر است فروش انواع شیر برقی ساید و یخچال مانند فروش شیر برقی ساید دوقلو دوو با بالاترین سطح کیفیت انجام می‌شود. در زیر انواع شیر برقی برای شما شرح داده شده است:

  • شیر برقی حرکت مستقیم: این شیر برقی فقط قابلیت باز و بسته شدن را داراست.
  • شیر برقی سلونوئید ولو سرو: این نوع از شیر برقی سیستم عملکردشان بدین گونه است که با توجه به شدت جریان برق، مسیر جریان سیال را کنترل می‌کند.
  • شیر برقی NC : این مدل شیر برقی براساس فیدبکی که دریافت می‌کند، اقدام به کنترل جریان سیال می‌کند.
  • شیر برقی NO : این نوع شیربرقی عملکردی دقیقا خلاف سیستم شیر برقی‌های NC دارند.

طرز کار شیر برقی یخچال و ساید

نحوه کار شیربرقی ساید و یخچال به این صورت است که بلافاصه پس از خالی شدن مخزن آبسردکن و یخ‌ساز در ساید و یخچال فریزر، شیر برقی اجازه ورود آب به داخل مخزن را می‌دهد و پس از پر شدن ظرفیت مخزن دستور قطع جریان آب را می‌دهد.

خرابی شیر برقی یخچال و ساید Daewoo

علائم خرابی شیر برقی یخچال و ساید

تعدادی از رایج‌ترین ایراداتی که شیر برقی دچار آن می‌شود را با هم مرور می‌کنیم. توجه داشته باشید که این نشانه‌ها امکان دارد به صورتی تکی و یا به صورت همزمان در دستگاه شما رخ دهد:

  1. نشتی آب از یخچال (در صورتی که لوله ها و اتصالات شیربرقی دچار گرفتگی شوند، احتمال نشتی آب از این ناحیه از یخچال فریزر وجود دارد)
  2. کار نکردن یخساز یخچال (عدم ورود آب کافی برای تولید یخ درون مخزن یخساز منجر به عدم فعالیت یخساز یخچال فریزر خواهد شد )
  3. جمع شدن آب داخل یخچال ( یکی از بزرگترین مشکلات خرابی شیر برقی در یخچال فریزر ها نشتی آب و جمع شدن آب در درون دستگاه می باشد که اغلب به دلیل گرفتگی اتصالات و یا خرابی دریچه اتفاق می افتند )

در صورت خرابی شیربرقی ساید یا یخچال دوو باید با مرکز نمایندگی فروش شیر برقی ساید دوقلو دوو ارتباط بگیرید. برای ارتباط با نمایندگی رسمی فروش شیر برقی ساید دوقلو دوو و استفاده از خدمات شرکت ماهان برتر با شماره 02122311533 تماس بگیرید.

نمایندگی ماهان سرویس می‌تواند در صورت لزوم خدمات دستگاه‌های دیگر مانند یخچال در همه برندها اعم از یخچال ال جی، یخچال سامسونگ، یخچال بوش، یخچال جنرال الکتریک، یخچال دوو، یخچال اسنوا، یخچال فریجیدر، یخچال وستینگهاوس، یخچال بکو، یخچال مابه، یخچال پروفایل، یخچال وایت هاوس و یخچال کنوود نیز ارائه دهد.

نحوه تست شیر برقی ساید دوقلو دوو

دستگاه ساید دوو خود را از برق بکشید. قاب روی شیر برقی را باز نموده و شیر برقی را از ساید جدا کنید. دو عدد لامپ 15 وات را با شیر برقی سری نموده و به پریز برق وصل نمایید. خوب دقت کنید که اگر صدای تق تق از شیر برقی شنیدید یعنی قطعه سالم است در غیر این صورت نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. در این صورت باید با نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید دو قلو دوو با شماره 02122311533 تماس بگیرید.

در صورت خرابی، آیا شیر برقی ساید Daewoo قابل تعمیر است؟

در صورتی که مشکل قطعه، گرفتگی مجاری و یا انسداد لوله باشد به احتمال زیاد بتوان با رفع مسدودی مشکل قطعه را برطرف کرد و در غیر این صورت باید اقدام به تعویض شیر برقی Daewoo کنید.

در صورت لزوم برای خرید فن یخچال کندانسور، کمپرسور و فن پشت سامسونگ با ماهان سرویس تماس بگیرید.

تعویض شیر برقی ساید دوقلو دوو به صرفه‌تر است یا تعمیر؟

اگر شیر برقی دوقلو دوو دچار مشکل شد، باید تعمیرکار ساید دوو تشخیص دهد که این قطعه نیاز به تعمیر دارد یا تعویض. نمایندگی رسمی تعمیرات ساید بای ساید دوو ماهان برتر نوریان با کارشناسان مجرب توانایی انجام این کار دارد. حال اگر نیاز به تعمیر یا تعویض دارید با شماره 02122311533 تماس بگیرید. اگر ایراد شیر برقی در حدی است که نیاز به تعویض دارد، بهتر است اقدام به خرید شیر برقی ساید دوقلو دوو نمایید.

تعویض شیر برقی ساید 2 قلو دوو

آیا تعمیر یا تعویض شیر برقی ساید دوو در منزل انجام می‌شود؟

بله تعویض یا تعمیرات شیر برقی در محل انجام می‌شود و نیازی به جابجایی دستگاه و انتقال ساید دوو به دفتر مرکز تعمیر لوازم خانگی ماهان برتر نوریان ندارد. برای اینکار ابتدا باید با نمایندگی رسمی فروش شیر برقی ساید دوو ماهان برتر نوریان و کارشناسان مجرب ارتباط بگیرید. سپس درحواست تعمیرکار ساید دوو نمایید.

همچنین در صورت نیاز از خدمات دیگر دستگاه‌های نمایندگی ماهان سرویس اعم از لباسشویی ال جی، لباسشویی سامسونگ، لباسشویی بوش، لباسشویی جنرال الکتریک، لباسشویی دوو، لباسشویی اسنوا، لباسشویی فریجیدر، لباسشویی وستینگهاوس، لباسشویی بکو، لباسشویی مابه، لباسشویی پروفایل، لباسشویی وایت هاوس و لباسشویی کنوود نیز می‌توانید استفاده نمایید.

تعمیر یا تعویض شیر برقی ساید Daewoo چقدر زمان نیاز دارد؟

فرآیند تعمیر و یا تعویض این قطعه در صورتی که نیاز به بررسی و یا تعمیرات قطعات دیگری در ساید Daewoo وجود نداشته باشید، بعد از تماس با نمایندگی رسمی تعمیرات ساید بای ساید دوو ماهان برتر نوریان، کارشناس مربوطه به محل شما اعزام می‌گردد و بعد از رسیدن آن، حدودا به سی دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز دارد.

علت خراب شدن یا سوختن شیر برقی ساید دوقلو Daewoo

علت اصلی خرابی شیر برقی استفاده بیش از حد از آبسردکن و یخساز و به سر رسیدن طول عمر قطعه است. اما ممکن است جابجایی غیر اصولی و ضربه خوردن قطعه نیز از مهم ترین دلایل خرابی شیر برقی ساید دوو به شمار می‌آیند. در صورت مواجه شدن با این مورد با نمایندگی رسمی فروش شیر برقی ساید دوقلو دوو ماهان برتر نوریان تماس بگیرید.

خرید شیربرقی ساید دوقلو daewoo

سوالات متداول در مورد فروش شیر برقی ساید دوقلو دوو

در این بخش سوالات متداول مربوط به خرید شیر برقی ساید دوقلو دوو را مروز می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید:

قیمت شیر برقی ساید دوقلو دوو چقدر است؟

قیمت شیر برقی ساید دوقلو دوو با توجه به نوسان قیمت بازار بسیار متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق این قطعه با شماره 02122311533 تماس بگیرید.

بهترین شیر برقی ساید دوقلو دوو ساخت کدام کشور است؟

توصیه می شود در صورت وجود نمونه شیر برقی اصلی دستگاه در بازار که ساخت همان کارخانه تولیدکننده ساید است را خریداری کنید. شما می‌توانید با اطمینان کامل از نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید دوقلو دوو این قطعه را خریداری نمایید.

سخن آخر در مورد خرید شیربرقی ساید دوقلو دوو

هدف تیم مدیریتی این مجموعه از بدو تاسیس خدمت به مشتریان عزیز است تا در آرامش و آسایش ذهنی به خرید قطعه موردنیاز خود بپردازند. ما به خود افتخار می‌کنیم که به جای مشتریان وفادار، دوستانی با دوستی‌های پایدار برای خود جمع‌آوری کرده‌ایم. در همین راستا، نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید دوقلو دوو به خود می‌بالد که می‌تواند به شما خدمات با کیفیت ارائه دهد. فقط کافیست با ما 02122311533 تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)