فروش فن کندانسور سامسونگ | فروش فن کمپرسور سامسونگ | فروش فن پشت سامسونگ

سایت ماهان برتر به صورت تخصصی در زمینه فروش فن پشت موتور یخچال فریزر سامسونگ ، فروش فن کندانسور سامسونگ و فروش فن کمپرسور سامسونگ فعالیت دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش فن کندانسور سامسونگ 12 ولت با پروانه

فروش فن کندانسور سامسونگ

فروش فن کندانسور سامسونگ با پروانه

فروش فن کندانسور سامسونگ

خرید فن کمپرسور یخچال و ساید سامسونگ 12 و 220 ولت از ماهان برتر. شرکت ماهان برتر با حذف دلال‌ها انواع فن یخچال سامسونگ بصورت مستقیم و با قیمت کف به دست مشتریان عزیز می‌رساند. درصورتی که که خودتان می‌خواهید با فن یخچال آشنا شوید، باید بدانید که موتور فن در پشت پروانه توربینی قرار دارد و برای باز کردن آن باید دیواره انتهای یخچال را باز کنید. در بعضی از مدلها نیاز به باز کردن یخساز می باشد. پس از باز کردن موتور فن، گیره روی پروانه فن توربینی را باز کنید تا بتوانید به موتور فن دسترسی داشته باشید. در موقع باز کردن فن دقت کنید تا سیم ها کشیده نشوند. در بعضی از مدلهای فن کندانسور سامسونگ سوکت دارای یک قفل است که ابتدا باید باز و سپس فن جدا شود. بهتر است از تکنسین یا تعمیر کار ماهر کمک بگیرید. همکاران ما در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به شما هستند. کافیست با شماره‌های فوق تماس حاصل فرمایید.

همچنین در صورت نیاز از خدمات دیگر دستگاه ساید باید ساید در نمایندگی ماهان سرویس اعم از ساید ال جی، ساید سامسونگ، ساید بوش، ساید جنرال الکتریک، ساید دوو، ساید اسنوا، ساید فریجیدر، ساید وستینگهاوس، ساید بکو، ساید مابه، ساید پروفایل، ساید وایت هاوس و ساید کنوود نیز استفاده کنید.

فروش فن یخچال سامسونگ 12 ولت سرامیکی بدون پروانه

فروش فن کمپرسور سرامیکی یخچال سامسونگ 12 ولت بدون پروانه

فروش فن یخچال سامسونگ 12 ولت سرامیکی بدون پروانه

فروش فن کمپرسور سرامیکی یخچال سامسونگ 12 ولت بدون پروانه

فن پشت سامسونگ 12 ولت سرامیکی بدون پروانه یکی از انواع موتور فن‌های مورد استفاده در یخچال‌های سامسونگ می‌باشد. این نوع از موتور فن‌ها به ندرت دچار خرابی می‌شودند. به همین دلیل در بازار کمیاب بوده و به سختی پیدا می شوند. موتور فن‌های ساید و یخچال سامسونگ دارای سه سیم هستند و از برد الکترونیکی یخچال سامسونگ فرمان می‌گیرند.

فن یخچال سامسونگ 220 ولت سرامیکی بدون پروانه

فن یخچال سامسونگ 220 ولت سرامیکی بدون پروانه

فن یخچال سامسونگ 220 ولت سرامیکی بدون پروانه

فن یخچال سامسونگ 220 ولت سرامیکی بدون پروانه

فروش فن 220 ولت یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ فروش بصورت عمده و تک با  ارسال به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان. فقط کافیست با شماره تلفن‌های بالا تماس حاصل فرمایید.

یخچال و ساید از جمله وسایل خانه پرکاربرد هستند که از یک وسیله خنک‌کننده همراه عایق حرارتی و روشی برای انتقال گرما به بیرون تشکیل شده است. از یخچال برای خنک نگهداشتن مواد فاسد شدنی استفاده می‌شود. یخچال‌ها از دیرباز تاکنون تغییرات زیادی کرده اند. هر یخچال از اجزای ثابتی تشکیل شده که شامل کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و گاز و ترموستات، موتورفن، ترموفیوز، ترمودیسک، المنتدر بعضی مدل‌ها برد فرمان با تایمر است. هریک از این‌ها از اجرای اصلی وسایل سرمایشی هستند که در صورت نبود هریک این فرایند امکانپذیر نخواهد بود.

کمپرسور

کمپرسور یخچال خانگی از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده‌است که هر دو قسمت درون محفظه‌ای فولادی قرار دارند. مقدار مشخصی از روغنی که مخصوص این کار ساخته شده داخل پوسته وجود دارد که وظیفهٔ روانکاری و خنک‌کردن قسمت الکتریکی و مکانیکی را بر عهده دارد.

اواپراتور

اواپراتور به این صورت عمل می‌کند که گاز مبرد توسط موتور وارد کندانسور و متراکم می‌شود؛ تحت فشار بالا از حالت گاز به مایع تبدیل و وارد خشک کن و سپس وارد لوله موئی می‌گردد و این باعث می‌شود که فشار کاهش پیدا کند.

کندانسور

کندانسور وظیفه خنک‌سازی سیال عامل و عمدتاً تبدیل بخار به مایع را بر عهده دارد. در واقع گاز فریون بس از فشرده شدن توسط کمپرسور در کندانسور خنک شده و تبدیل به مایع می‌گردد.

ترموستات

ترموستات وظیفه قطع و وصل شدن جریان برق (متعادل نگه داشتن دمای یخچال) به کمپرسور را دارد. به‌طوری‌که وقتی دمای یخچال بالا رفت با وصل شدن جریان برق کمپرسور شروع به کار و داخل یخچال را خنک می‌کند و وقتی دما پایین آمد، جریان برق را از کمپرسور قطع می‌کند.

فروش فن پشت سامسونگ

فروش فن پشت سامسونگ

قیمت فن پشت سامسونگ چقدر است؟ برای خرید فن پشت یخچال سامسونگ چه کاری باید انجام داد؟ چند مدل فن کندانسور و کمپرسور یخچال و ساید سامسونگ داریم؟ در بسیاری از یخچال فریزرهای قدیمی از فن استفاده نمی‌شد، اما در حال حاضر در ساخت و طراحی یخچال فریزر و سایدها از 2 یا 3 فن برای خنک‌سازی استفاده می‌شود.

این فن‌ها به فن پشت موتور یخچال فریزر سامسونگ،  فن کندانسور سامسونگ و فن کمپرسور سامسونگ تقسیم می‌شوند که می‌توانند در ولتاژهای مختلف و قدرت‌های متفاوتی باشند. در یخچال فریزر یک فن وظیفه خنک کردن موتور و کندانسور، وظیفه انتقال سرما درون یخچال فریزر و ساید را دارد. از کار افتادن فن، کم شدن دور فن و قطع شدن آن میتوانند در سرما سازی یخچال ما اختلال ایجاد کند.

سایت ماهان برتر به صورت تخصصی فروش فن پشت موتور یخچال فریزر سامسونگ ، فروش فن کندانسور سامسونگ و فروش فن کمپرسور سامسونگ را انجام می‌دهد. برای ارتباط با کارشناسان می توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت فن پشت موتور یخچال سامسونگ

به دلیل نوسانات قیمت در بازار قیمت فن پشت موتور یخچال فریزر سامسونگ به صورت دقیق مشخص نیست و برای اطلاع دقیق و لحظه‌ای باید با کارشناسان ماهان برتر تماس حاصل فرمایید.

فروش فن کندانسور سامسونگ

فروش فن کندانسور سامسونگ

عیب‌یابی دقیق یخچال و ساید قبل از تعمیر یا تعویض قطعات حرف اول را می‌زند. ماهان برتر با کارشناسان مجرب شما را در این یاری می‌کند. قبل از تعمیر یا تعویض فن کندانسور سامسونگ باید مطمئن شوید که آیا این قطعه خراب است یا خیر؟ برای این کار ابتدا باید برق یخچال را قطع و سپس فن مدنظر را به ولتاژ 220 ولت وصل نمایید. اگر فن کندانسور یخچال سامسونگ شروع به کار کرد، سالم است؛ اما درصورت کار نکردن، به تعمیر یا تعویض نیاز دارد. سایت ماهان برتر به صورت تخصصی فروش فن پشت موتور یخچال سامسونگ ، فروش فن کندانسور یخچال سامسونگ و فروش فن کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ را انجام می‌دهد. برای ارتباط با کارشناسان می توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت فن کندانسور یخچال سامسونگ

به دلیل نوسانات قیمت در بازار قیمت فن کندانسور یخچال فریزر سامسونگ به صورت دقیق اعلام نمی‌شود و برای اطلاع دقیق و لحظه‌ای باید با کارشناسان ماهان برتر تماس بگیرید.

قیمت فن کندانسور ساید سامسونگ

با عرض پوزش به دلیل نوسانات قیمت قصعات دستگاه‌ها در بازار قیمت فن کندانسور ساید سامسونگ به صورت دقیق مشخص نیست و برای اطلاع دقیق و لحظه‌ای باید با کارشناسان ماهان برتر تماس بگیرید. راه‌های ارتباطی و شماره تماس در همین صفحه ذکر شده است.

فروش فن کمپرسور سامسونگ

فروش فن کمپرسور سامسونگ

شرکت ماهان برتر با 12 سال سابقه کار در حوزه تعمیرات لوازم خانگی اعم از یخچال، ساید، لباسشویی و غیره به صورت تخصصی در امر فروش فن کمپرسور سامسونگ ورود کرده تا دست دلال از باراز حذف گردد. فن کمپرسور سامسونگ یکی از انواع فن‌های مورد استفاده در یخچال‌های سامسونگ است. این نوع از فن‌ها به ندرت دچار خرابی می‌گردند. به همین دلیل کمیاب بوده و باید برای تهیه آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین در صورت نیاز از خدمات دیگر دستگاه‌های نمایندگی ماهان سرویس اعم از لباسشویی ال جی، لباسشویی سامسونگ، لباسشویی بوش، لباسشویی جنرال الکتریک، لباسشویی دوو، لباسشویی اسنوا، لباسشویی فریجیدر، لباسشویی وستینگهاوس، لباسشویی بکو، لباسشویی مابه، لباسشویی پروفایل، لباسشویی وایت هاوس و لباسشویی کنوود نیز می‌توانید استفاده نمایید.

قیمت فن کمپرسور یخچال سامسونگ

نوسانات قیمت در بازار ما را در ارائه قیمت دقیق ناتوان ساخته و به همین دلیل برای اطلاع دقیق و لحظه‌ای از قیمت فن کمپرسور یخچال سامسونگ باید با کارشناسان ماهان برتر تماس بگیرید.

دلایل خرابی فن یخچال سامسونگ

موارد بسیاری در خرابی فن یخچال سامسونگ دخالت دارد ولی عواملی مانند ضربه، نوسانات برق، گرد و غبار، مهم‌ترین دلایل خرابی فن یخچال سامسونگ هستند. این نکته را در نظر داشته باشید که فن یخچال یک وسیله‌ مصرفی می‌باشد و به مرور زمان توانایی عملکرد اولیه را از دست می دهد و دچار فرسودگی می‌شود.

علائم خرابی فن یخچال Samsung

مهم ترین نشانه خرابی فن یخچال سامسونگ  سر و صدای یخچال است. سر و صدایی که مربوط به موتور و کندانسور و از تراز نبودن یخچال نیست. گاهی اوقات افزایش دمای یخچال نشان دهنده خرابی فن اواپراتور است. اگر دمای موتور یخچال Samsung شما به شکل غیر عادی بالاست، احتمالا فن کمپرسور یخچال سامسونگ آن از کار افتاده یا آسیب دیده است. البته دقیت کنید که بعضی اوقات کاهش سرمای داخل یخچال، ناشی از خرابی فن کندانسور می‌باشد.

تعمیر فن یخچال سامسونگ

در صورت مشاهده علائم خرابی فن یخچال سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تماس بگیرید؛ تکنسین‌های مرکز ماهان برتر پس از تماس شما به محل مورد نظر اعزام می‌شوند تا خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ را به شما ارائه دهند.

تعویض فن یخچال سامسونگ

در صورت بروز مشکل و خرابی فن یخچال سامسونگ می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ در محل توسط نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ ماهان برتر بهره‌مند شوید؛ تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین‌های آن به محل مورد نظر اعزام شوند.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ ماهان برتر از تکنسین‌های متخصص در زمینه عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی در تمام نقاط تهران بزرگ برخوردار می‌باشد که به خوبی با تمامی مشکلات یخچال سامسونگ آشنایی دارند؛ از این‌رو می‌توانند در کسری از زمان در محل مدنظر شما حاضر و عیب‌یابی و تعمیرات یخچال سامسونگ را با سرعت و کیفیت بالایی انجام دهند؛ به همین خاطر، با خیال راحت عیب‌یابی و تعمیرات یخچال Samsung خود را به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ ماهان برتر بسپارید.

سوالات متداول در مورد خرید فن یخچال سامسونگ

در این بخش سوالات متداول در مورد فروش فن پشت یخچال فریزر سامسونگ را مطرح می‌کنیم.

قیمت فن پشت یخچال سامسونگ؟

برای اطلاع دقیق از قیمت فن یخچال سامسونگ با کارشناسان ماهان برتر با شماره 02122311533 تماس حاصل فرمایید.

قیمت فن کندانسور یخچال ساید سامسونگ؟

برای اطلاع دقیق از قیمت فن کندانسور یخچال ساید سامسونگ با کارشناسان ماهان برتر با شماره 02122311533 تماس حاصل فرمایید.

قیمت فن کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ؟

برای اطلاع دقیق از قیمت فن کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ با کارشناسان ماهان برتر با شماره 02122311533 تماس حاصل فرمایید.

4.2/5 - (5 امتیاز)