فروش شیربرقی ساید سه قلو مابه

فروش شیربرقی ساید سه قلو مابه

برای خرید شیربرقی ساید سه قلو مابه باید خیلی دقت کنید. چون در بازار فعلی ایران قطعات غیراصل بسیاری با شکل و شمایل قطعه اورجینال به مشتریان فروخته می‌شود. اما این قطعه فیک کارکرد نمونه اصلی خود را ندارد و فقط از لحاظ ظاهری شباهت دارد. در همین راستا شما می‌توانید از نمایندگی فروش شیربرقی ساید سه قلو مابه یعنی مجموعه ماهان برتر نوریان، قطعات با کیفیت و اصل هر برند را تهیه نمایید. مزیت خرید از ما در این است که شرکت ما از کارشناسان کاربلد تشکیل شده و همه نوع خدمات اعم از فروش، تعمیر و سرویس و نصب را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند. پس برای استفاده از خدمات شرکت ماهان برتر با شماره 02122311533 تماس بگیرید.

خدمات به سراسر تهران و ایران

شعبه شمال تهران : 02122311533

شعبه شرق تهران : 02177053036

شعبه غرب تهران : 02144286837

شعبه جنوب تهران : 02177416022

نمایندگی فروش شیربرقی ساید سه قلو مابه

همیشه در خرید قطعات باید دقت لازمه را داشته باشید تا قطعه غیراصل بجای قطعه فابریک به شما فروخته نشود. برای اینکار یا باید تجربه فنی بالایی داشته باشید یا از خدمات یه شرکت معتبر در این زمینه استفاده کنید. شرکت ماهان برتر نوریان به عنوان نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید سه قلو مابه در تهران و کل کشور آماده ارائه قطعات اصل است. فعالیت شرکت ما فقط در شیربرقی محدود نمی‌گردد و شما می‌توانید هر نوع قطعه اورجینال و اصلی را در هر برند و برای هر دستگاهی از ما خریداری نمایید. در صورت خرابی و نیاز به تعویض شیر برقی ساید 3 قلو Mabe شما می‌توانید با شماره 02122311533 ارتباط برقرار کنید.

همچنین در صورت نیاز از خدمات دیگر دستگاه ساید باید ساید در نمایندگی ماهان سرویس اعم از ساید ال جی، ساید سامسونگ، ساید بوش، ساید جنرال الکتریک، ساید دوو، ساید اسنوا، ساید فریجیدر، ساید وستینگهاوس، ساید بکو، ساید مابه، ساید پروفایل، ساید وایت هاوس و ساید کنوود نیز استفاده کنید.

معرفی شیر برقی یخچال فریزر و ساید

شیر برقی قطعه است برای هدایت و کنترل آب ورودی به قسمت یخساز و آب سرد کن ساید بای ساید یا یخچال فریزر. به عبارت بهتر، در ساید یا یخچال فریزری که مستقیم به آب شهری وصل است، تنظیم میزان آب ورودی به داخل مخزن آبسردکن و یخساز برعهده بخشی است به نام شیر برقی یا آب‌شمار است. شیر برقی با استفاده از برق و نیروی مغناطیسی وظیفه کنترل آب ورودی به ساید یا یخچال را دارد.

اجزای تشکیل‌دهنده شیر برقی ساید و یخچال فریزر

هر قطعه دستگاه برقی خودش ار اجزای مختلفی تشکیل شده که وظایف مهمی را هندل و کنترل می‌کند. شیربرقی ساید و یخچال از همان نوع قطعات است. بدنه شیرهای برقی معمولا از جنس فولاد ضد زنگ و یا پلاستیک فشرده ساخته شده و در داخل آن از تعدادی بخش دیگر مانند سلونوئید (موتور برقی)، سیم پیچ، سوزنی، فنر و … استفاده می‌شود تا مجموعه اینها یک شیر برقی را برای کنترل آب ورودی به دستگاه ساید یا یخچال شما کنترل کند.

انواع مختلف شیر برقی ساید و یخچال فریرز

جالب است بدانید که در حالت کلی شیر برقی براساس ظرفیت، چند سو بودن جریان یا نوع پاسخ دهی دسته‌بندی می‌کنند. شایان ذکر است برای خرید شیر برقی باید یا تخصص این کار را داشته باشید و یا به متخصص اعتماد نمایید. در همین راستا فروش انواع شیر برقی ساید و یخچال مانند فروش شیر برقی ساید سه قلو مابه با بالاترین سطح کیفیت در ماهان برتر، به عنوان نمایندگی رسمی فروش شیر برقی ساید 3 قلو Mabe انجام می‌شود. در زیر انواع شیر برقی برای شما شرح داده شده است:

  • شیر برقی حرکت مستقیم: این شیر برقی فقط قابلیت باز و بسته شدن را داراست.
  • شیر برقی سلونوئید ولو سرو: این نوع از شیر برقی سیستم عملکردشان بدین گونه است که با توجه به شدت جریان برق، مسیر جریان سیال را کنترل می‌کند.
  • شیر برقی NC : این مدل شیر برقی براساس فیدبکی که دریافت می‌کند، اقدام به کنترل جریان سیال می‌کند.
  • شیر برقی NO : این نوع شیربرقی عملکردی دقیقا خلاف سیستم شیر برقی‌های NC دارند.

شرح نحوه کار شیر برقی یخچال و ساید

باید بیان کرد که طرز کار شیربرقی ساید و یخچال به این شکل است که بلافاصه پس از خالی شدن مخزن آبسردکن و یخ‌ساز در ساید و یا یخچال فریزر، شیر برقی اجازه ورود آب به داخل مخزن دستگاه را می‌دهد تا مخزن پر شود و بعد از پر شدن ظرفیت مخزن دستور قطع جریان آب را می‌دهد. کل این روند آب‌گیری توسط قطعه‌ای به نام شیربرقی کنترل می‌شود.

خرابی شیر برقی یخچال و ساید سه قلو mabe

نشانه‌های خرابی شیر برقی یخچال و ساید

در این بخش تعدادی از متداولترین اشکالاتی که شیر برقی دچار آن می‌شود را بیان می‌کنیم. توجه داشته باشید که این نشانه‌ها ثابت نیستند و به عبارت بهتر امکان دارد به صورتی تکی و یا به صورت همزمان در شیر برقی دستگاه شما ظاهر شود:

  1. مشکل اول، نشتی آب از یخچال (در صورتی که لوله ها و اتصالات شیربرقی دچار گرفتگی شوند، احتمال نشتی آب از این ناحیه از یخچال فریزر وجود دارد)
  2. ایراد دوم، کار نکردن یخساز یخچال (عدم ورود آب کافی برای تولید یخ درون مخزن یخساز منجر به عدم فعالیت یخساز یخچال فریزر خواهد شد )
  3. اشکال سوم، جمع شدن آب داخل یخچال ( یکی از بزرگترین مشکلات خرابی شیر برقی در یخچال فریزر ها نشتی آب و جمع شدن آب در درون دستگاه می باشد که اغلب به دلیل گرفتگی اتصالات و یا خرابی دریچه اتفاق می افتند )

در صورت خرابی شیربرقی ساید یا یخچال Mabe باید با مرکز نمایندگی فروش شیر برقی ساید 3 قلو مابه ارتباط بگیرید. برای ارتباط با نمایندگی رسمی فروش شیر برقی ساید سه قلو مابه و استفاده از خدمات شرکت ماهان برتر و دریافت مشاوره رایگاه قبل از خرید، با شماره 02122311533 ارتباط داشته باشید.

نمایندگی ماهان سرویس می‌تواند در صورت لزوم خدمات دستگاه‌های دیگر مانند یخچال در همه برندها اعم از یخچال ال جی، یخچال سامسونگ، یخچال بوش، یخچال جنرال الکتریک، یخچال دوو، یخچال اسنوا، یخچال فریجیدر، یخچال وستینگهاوس، یخچال بکو، یخچال مابه، یخچال پروفایل، یخچال وایت هاوس و یخچال کنوود نیز ارائه دهد.

روش تست شیر برقی ساید 3 قلو مابه

در ابتدا باید دستگاه ساید Mabe خود را از برق جدا کنید تا دچار برق گرفتگی نشوید. سپس قاب روی قطعه شیر برقی دستگاه خود را باز نموده و شیر برقی را از ساید یا یخچال فریزر خود جدا نمایید. دو عدد لامپ 15 وات را با شیر برقی سری نموده و به پریز برق وصل نمایید. خوب دقت کنید که اگر صدای تق تق از شیر برقی شنیدید یعنی قطعه سالم است؛ ولی در صورت عدم شنیدن صدایی، یعنی این قطعه به تعمیر یا تعویض نیاز فوری دارد. در این صورت باید با نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید سه قلو مابه با شماره 02122311533 تماس بگیرید.

نمایندگی شیر برقی ساید 3 قلو مابه

در صورت خرابی، آیا شیر برقی ساید Mabe قابل تعمیر است؟

باید بدانید که فقط در مواقع مانند اینکه مشکل قطعه، گرفتگی مجاری و یا انسداد لوله باشد، به احتمال زیاد بتوان با رفع مسدودی قطعه را برطرف کرد. در غیر این صورت باید اقدام به تعویض شیر برقی Mabe کنید و باید برای تهیه این قطعه با نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید 3 قلو مابه ارتباط بگیرید.

در صورت لزوم برای خرید فن یخچال کندانسور، کمپرسور و فن پشت سامسونگ با ماهان سرویس تماس بگیرید.

تعویض شیر برقی ساید سه قلو مابه به صرفه‌تر است یا تعمیر؟

اگر شیر برقی ساید 3 قلو Mabe دچار مشکل شد، فقط باید تعمیرکار ساید مابه تشخیص دهد که این قطعه نیاز به تعمیر دارد یا تعویض. چون فردی که تخصص لازمه را نداشته باشد، امکان دارد نتواند خرابی یا عدم خرابی را تشخص دهد. جالب است بدانید که نمایندگی رسمی تعمیرات ساید بای ساید مابه ماهان برتر نوریان با کارشناسان کاربلد و خبره خود، توانایی انجام این کار در کسری از زمانی دارد. حال اگر به تعمیر یا تعویض شیر برقی دستگاه خود نیاز دارید با شماره 02122311533 ارتباط برقرار کنید. اگر ایراد شیر برقی در حدی است که نیاز به تعویض دارد، بهتر است اقدام به خرید شیر برقی ساید سه قلو مابه نمایید.

تعویض شیر برقی ساید 3 قلو mabe

آیا تعمیر یا تعویض شیر برقی ساید مابه در منزل انجام می‌گردد؟

بله تعویض یا تعمیرات شیر برقی در محل انجام می‌شود و نیازی به جابجا کردن دستگاه ساید یا یخچال فریزر نیست. برای اینکار ابتدا باید با نمایندگی رسمی فروش شیر برقی ساید مابه ماهان برتر نوریان و کارشناسان مجرب ارتباط برقرار کنید و سپس درحواست تعمیرکار ساید مابه نمایید. تکنسین در زمان مناسب به محل شما مراجعه و نیاز تعمیر یا تعویض شیربرقی ساید 3 قلو Mabe را انجام می‌دهد.

همچنین در صورت نیاز از خدمات دیگر دستگاه‌های نمایندگی ماهان سرویس اعم از لباسشویی ال جی، لباسشویی سامسونگ، لباسشویی بوش، لباسشویی جنرال الکتریک، لباسشویی دوو، لباسشویی اسنوا، لباسشویی فریجیدر، لباسشویی وستینگهاوس، لباسشویی بکو، لباسشویی مابه، لباسشویی پروفایل، لباسشویی وایت هاوس و لباسشویی کنوود نیز می‌توانید استفاده نمایید.

تعمیر یا تعویض شیر برقی ساید Mabe چقدر زمان نیاز دارد؟

در صورتی که پروسه تعمیر و یا تعویض این قطعه معیوب نیاز به بررسی دقیق و یا تعمیرات قطعات دیگر در ساید Mabe را نداشته باشد، پس از ارتباط شما با نمایندگی رسمی تعمیرات ساید بای ساید مابه ماهان برتر نوریان، کارشناس مربوطه به محل شما اعزام و روند تعمیر یا تعویض حدودا بین 30 دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز دارد.

علت خراب شدن یا سوختن شیر برقی ساید سه قلو Mabe

سوختن یا خراب شده شیر برقی دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد، ولی علت اصلی خرابی شیر برقی استفاده بیش از حد از آبسردکن و یخساز و همچنین تمام شدن طول عمر مفید قطعه است. اما اما اما، ممکن است جابجایی غیر اصولی و ضربه خوردن نیز از مهم‌ترین دلایل خرابی شیر برقی ساید Mabe هستند. در صورت مواجه شدن با این مورد با نمایندگی رسمی فروش شیر برقی ساید 3 قلو مابه یعنی ماهان برتر نوریان ارتباط برقرار کنید.

خرید شیربرقی ساید سه قلو mabe

سوالات متداول در مورد فروش شیر برقی ساید 3 قلو مابه

در این بخش سوالات متداول مربوط به خرید شیر برقی ساید سه قلو مابه را مرور می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید:

قیمت شیر برقی ساید سه قلو مابه چقدر است؟

قیمت شیر برقی ساید 3 قلو مابه با توجه به نوسان قیمت بازار بسیار متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق این قطعه با شماره 02122311533 تماس بگیرید.

بهترین شیر برقی ساید سه قلو Mabe ساخت کدام کشور است؟

توصیه می شود در صورت وجود نمونه شیر برقی اصلی دستگاه در بازار که ساخت همان کارخانه تولیدکننده ساید است را خریداری کنید. شما می‌توانید با اطمینان کامل از نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید سه قلو مابه این قطعه را خریداری نمایید.

سخن آخر در مورد خرید شیربرقی ساید سه قلو مابه

در گام آخر باید بیان کنیم که هدف اصلی مجموعه ماهان برتر از بدو تاسیس خدمت به مشتریان عزیز است تا در آرامش و آسایش ذهنی به خرید قطعه یا تعمیر و سرویس دستگاه خود بپردازند. ما به خود می‌بالیم که به جای مشتریان وفادار، دوستانی با دوستی‌های پایدار به جای مشتریان غیروفادار برای خود جمع‌آوری کرده‌ایم. در همین راستا، نمایندگی رسمی فروش شیربرقی ساید سه قلو مابه به خود افتخار می‎‌کند که می‌تواند به شما خدمات با کیفیت ارائه دهد. فقط کافیست با ما 02122311533 ارتباط بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)